قوانین و مقررات وبسایت فراتحلیلگر به شرح زیر می باشد :

*هنرجویان گرامی پیش از ثبت نام در هر یک از دوره های ارائه شده در فراتحلیلگر ملزم به مطالعه کامل این آیین نامه و پذیرش و رعایت کلیه مفاد آن می باشند.
*کلیه خدمات ارائه شده در فراتحلیلگر تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.
*شما می توانید پس از ثبت نام به تمام دوره ها و آموزش های رایگان دسترسی داشته باشید.
بدیهی است پس از تکمیل ثبت نام ، قوانین طبق آیین نامه های مندرج اجرا خواهد شد.

قوانین و مقررات ثبت نام:

1) بازار های مالی و فعالیت در آن همراه با ریسک می باشد، لذا هنرجو متعهد میشود که با علم به این موضوع اقدام به فعالیت نموده است و فراتحلیلگر تنها ارائه دهنده دوره های آموزشی است و هیچگونه مسئولیتی در زمینه سود و زیان کاربران، متوجه فراتحلیلگر نمی باشد.. هدف مجموعه فراتحلیلگر فقط و فقط آموزش و بالا بردن سطح دانش مالی می باشد و هرگونه استفاده به سو به عهده کاربران و هنرجویان می باشد.
2) کاربران متعهد می شوند خرید هر دوره را با علم به مشاهده پیش نمایش ها و مطالعه سر فصل های آن انجام داده اند و هرگونه خطا و اهمال در انتخاب دوره به عهده کاربر می باشد و مبلغ دوره از طرف فراتحلیلگر غیرقابل بازگشت است.( به دلایل مسائل حسابداری)
3) مدت زمان و تعداد جلسات هر دوره و سرفصل های آن در قسمت توضیحات هر دوره درج شده است.
4) پس از پرداخت هزینه هر یک از دوره ها، تمامی ویدیوهای مربوط به آن دوره به صورت آنلاین در اختیار کاربر قرار میگیرد.
5) اطلاعات پروفایل کاربری خود را به طور صحیح وارد نموده زیرا در صورت هر گونه پیگیری ملاک بررسی فراتحلیلگر تطابق اطلاعات کاربری با مشخصات حقیقی کاربر می باشد.
6) فراتحلیلگر سعی نموده تمامی آموزش ها را با بررسی و ضمانت کیفیت از اساتید مجرب و کارآزموده ارائه دهد لذا کاربران با تهیه هر دوره آموزشی متعهد میشوند که حقوق کپی رایت راعایت نموده و در صورت مشاهده تخلف در این زمینه حساب کاربری آن شخص مسدود و بنابر قانون برخورد خواهد شد. لذا از شما خواهشمندیم در این مسیر ما را یاری نمایید تا در کنار هم سطح آموزشی جامعه تحلیلگران را افزایش دهیم.
7) استفاده از دوره های کامل آموزشی در هیچ کجا بدون و حتی با ذکر منبع مجاز نیست، به غیر از پیش نمایش و خلاصه دوره ها، خواهشمند است برای رعایت حقوق مولف و فراتحلیلگر نسبت به این موضوع دقت نمایید تا تیم فراتحلیلگر بتواند پشتیبان منافع شما و مولفان باشد.
8) کاربران و هنرجویان گرامی می توانند از طریق بخش تماس به صورت تیکت سوالات، نظرات و شکایات خود را با بخش فنی سایت مطرح نموده و هرگونه صحبت خلاف قوانین موجود در دوره های آموزشی را به اطلاع مجموعه فراتحلیلگر برسانند.
9) خرید و پرداخت فقط از طریق درگاه پرداخت مورد قبول فراتحلیلگر مجاز می باشد لذا سو استفاده در این زمینه و عدم توجه به آن بر عهده کاربر می باشد.

keyboard_arrow_up